Spoločnosť Epic tvrdí, že ich obchod s počítačovými hrami má teraz viac ako 100 miliónov používateľov

Epic má niekoľko nových metrík pre ich obchod  Games Store o niečo viac ako rok po jeho zavedení. Vývojár Fortnitu teraz hovorí, že obchod nazhromaždil 108 miliónov používateľov, a to čiastočne vďaka zdvojnásobeniu softvéru ako oficiálneho spúšťača PC pre hru Battle Royale Fortnite. To znamená, že je na rovnakej úrovni a možno dokonca väčší ako konkurenčný obchod Valve, ktorý mal od januára minulého roka 90 miliónov používateľov.Epic hra.jpg
EP však tvrdí, že ich obchod s PC hrami je ďaleko za hranicami Fortnitu, zatiaľ čo tržby generujú 680 miliónov dolárov. Z tejto sumy firma Epic uvádza, že 251 miliónov dolárov predstavuje predaj hier tretích strán bez akýchkoľvek kupónov a bez akéhokoľvek financovania, ktoré firma Epic poskytla vývojárom v rámci exkluzívnych obchodov alebo propagačných akcií.
Firma EP tvrdí, že kúpila kupóny a zľavy vo výške 23 miliónov dolárov na predaj hier a rozdala 73 titulov ako súčasť svojho bezplatného herného programu, pričom si nárokovalo vyše 200  miliónov titulov. Organizácia plánuje pokračovať aj v tomto programe a dnes oznamuje, že rozširuje hry zadarmo do roku 2020.
Gigantická herná organizácia má pred sebou ešte dlhú cestu, ak chcete skutočne konkurovať Steamu, vedúcemu trhu s počítačovými hrami a hlavnému obchodnému domu, ktorý snaží konkurovať svojim 88-12 percentným rozdelením výnosom, ktoré je priaznivejšie pre vývojárov. Odhaduje sa, že v roku 2017 firma Valve zarobila z predaja hier iba z tržieb vo výške viac ako 4 miliárd dolárov, a to nezahŕňa ani mikrotransakcie, obsah, ktorý je možné stiahnuť, ako sú rozširujúce vstupenky, a ďalšie digitálne produkty.PC ilustrácia.png
Firma EP tiež podrobne opísala zoznam deviatich najobľúbenejších titulov k dnešnému dňu, hoci firma neuverejňuje konkrétne dáta o predaji týchto titulov. Medzi tieto hry patria World War Z, Borderlands 3, Untitled Goose Game, Metro Exodus, Control, The Outer Worlds, The Division 2, Dauntless, and Satisfactory.